Пирамида на здрава исхрана!

Да се јаде здраво значи да се внесува одредена количина на храна неколку пати на ден. Секоја индивидува треба да јаде балансирана и разновидна храна адаптирана на нивниот начин на исхрана. Многу е битно да не поминува многу време помеѓу оброците во текот на денот. Препорачано е да се внесуваат 5 оборци на ден.
Често многу луѓе го забораваат најбитниот оброк во денот и го прескокнуваат а тоа е: Појадокот.

За да се храните здраво треба да се водите според магичниот триаголник кој се состои од: Зеленчук, карбохидрати и протеини.

7

Имајте на ум дека треба да се внесува храна од трите групи, но битно е да не се внесува се одеднаш.

На пример: Ако спортувате ќе потрошите многу енергија, затоа пред да спортувате внесете поголема количина на карбохидрати. Од друга страна пак ако сакате да имате ниско калоричен оброк, јадете поголема количина на зеленчук.

Помеѓу оброците и вечерата не заборавајте секогаш да вклучите храна од сите три групи.

8

V = Зеленчук

C / H = Карбохидрати (храна богата со скроб – паста, ориз, компири, мешункасти плодови итн.)

P = Протеин (месо, јајца, риба, мешункасти плодови)

 

*Внесувајте големо количество на вода.

*За готвење користете маслиново масло.

*За десерт земете овошје

Попладневните ужинки се одличен начин да ги надополните потребните хранливи материи кои се неопходни за да нашиот организам функционира нормално.

Земете овошје во случај да не сте внеле или пак сендвич доколку сте биле доста активни во текот на денот и сте потрошиле доста енергија.

9

Подолу е прикажана табела која ќе ви помогне полесно да ги запаметите броевите на оборците кои треба да ги внесувате на дневна база.

10

0 shares

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *